ادامه مطلب
تعيين شاخص هاي عملکرد آموزشي اعضاي هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي با بهره گيري از تحليل سلسله مراتبي فازي
هدف پژوهش حاضر؛ کنکاشي پيرامون شاخص هاي عملکرد آموزشي اعضاي هيئت علمي دانشگاه, به منظور بازنگري آيين نامه ها و فرم هاي ارتقاء و ارزشيابي اساتيد با استفاده از روش توصيفي-پيمايشي بود که به منظور جمع آوري داده هاي مورد نياز از ديدگاه اعضاي هيئت علمي, دانشجويان و دانش آموخته هاي تحصيلات تکميلي دانشگاه آزاد اسلامي بهره گرفته شد.