مدل بندي نقش واسطه اي اطلاعات حسابداري، وضوح نقش و توانمندسازي روانشناختي بر رابطه بين سيستم هاي ارزيابي عملکرد جامع و عملکرد مديريتي مطالعه موردي: شرکت هاي برق منطقه اي

مدل بندي نقش واسطه اي اطلاعات حسابداري، وضوح نقش و توانمندسازي روانشناختي بر رابطه بين سيستم هاي ارزيابي عملکرد جامع و عملکرد مديريتي مطالعه موردي: شرکت هاي برق منطقه اي
ارزيابي عملکرد به عنوان يکي از مباحث مهم حسابداري و فرايندهاي مديريتي, نقش برجسته اي در کمک به تحقق اهداف و مأموريت هاي سازمان دارد.
ادامه مطلب

ارايه مدلي براي ارزيابي عملکرد دانشگاه ها؛ مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامي واحد خوراسگان

ارايه مدلي براي ارزيابي عملکرد دانشگاه ها؛ مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامي واحد خوراسگان
رقابت شديد دانشگاه ها و نهادهاي آموزش عالي و تلاش آن ها در جهت ارائه خدمات با بالاترين کيفيت, باعث شده تا نياز اين نهادها به رويکردي جامع که بتواند تمامي زمينه هاي عملکردي مرتبط با موفقيت را در نظر بگيرد و عملکرد نهاد را در قالب آن ارزيابي کند, روز به روز افزايش مي يابد.
ادامه مطلب

امکان سنجي کاربرد مديريت عملکرد در گروههاي آموزشي دانشگاه شيراز از ديدگاه مديران

امکان سنجي کاربرد مديريت عملکرد در گروههاي آموزشي دانشگاه شيراز از ديدگاه مديران
هدف کلي از اين پژوهش امکان سنجي کاربرد مديريت عملکرد در گروههاي آموزشي دانشگاه شيراز از ديدگاه مديران آموزشي دانشگاه بوده است. روش پژوهش از نوع توصيفي- پيمايشي بوده است.
ادامه مطلب

بررسي اهميت و نقش اطلاعات توانايي مديران و نسبت هاي مالي به عنوان معياري در انتخاب سبد بهينه سهام در شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از تحليل پوششي داده ها)

بررسي اهميت و نقش اطلاعات توانايي مديران و نسبت هاي مالي به عنوان معياري در انتخاب سبد بهينه سهام در شرکت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران (با استفاده از تحليل پوششي داده ها)
هدف پژوهش حاضر بررسي اهميت تحليل و بکارگيري اطلاعات توانايي مديران به همراه نسبت هاي مالي در انتخاب و تشکيل سبد سهام کارا در بازار بورس اوراق بهادار تهران است. بدين منظور تعداد 103 شرکت براي يک بازه 10 ساله مورد بررسي و تحليل قرار گرفت.
ادامه مطلب

ارزيابي عملکرد سرمايه فکري در مراکز آموزشي عالي با استفاده از روش AHP (مطالعه موردي: دانشگاه هاي پيام نور استان گيلان)

ارزيابي عملکرد سرمايه فکري در مراکز آموزشي عالي با استفاده از روش AHP (مطالعه موردي: دانشگاه هاي پيام نور استان گيلان)
واخر قرن بيستم با توجه به تغيير مزيت رقابتي از سرمايه هاي مشهود به دارائي هاي دانشي و فرآورده هاي دانش محور, دانشگاه ها و آموزش عالي از جهت توليد دانش, مورد توجه قرار گرفتند.
ادامه مطلب

تبيين الگويي چند معياره براي ارزيابي شرکت هاي دولتي ايران

تبيين الگويي چند معياره براي ارزيابي شرکت هاي دولتي ايران
موضوع ارزيابي عملکرد سازماني, از پديده هاي قابل بحث و مهمي است که همواره ذهن مديران بخش هاي مختلف را به خود مشغول داشته است. پيرامون ارزيابي عملکرد سازماني و متغيرهاي مورد بررسي در اين امر مهم, نقطه نظرات متفاوتي ارائه شده است.
ادامه مطلب

نوشته های اخیر

دسته بندی ها​​​​​​​