ارائه چارچوبي به منظور ارزيابي عملکرد مديريت ارتباط با مشتري با بکارگيري رويکرد ترکيبي کارت امتيازي متوازن و تاپسيس فازي

ارائه چارچوبي به منظور ارزيابي عملکرد مديريت ارتباط با مشتري با بکارگيري رويکرد ترکيبي کارت امتيازي متوازن و تاپسيس فازي

 

 

نویسندگان: واحدي مهديه | کريمي زارچي محمد
کلیدواژه ها: مديريت ارتباط با مشتريان (CRM) | فازي TOPSIS | ارزيابي عملکرد | کارت امتيازي متوازن (BSC)

چکیده:

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 

دانلود متن کامل

نوشته های اخیر

دسته بندی ها