در سال هاي اخير, هزينه هاي فعاليتهاي فن آوري اطلاعات در نتيجه پيچيده سازي تکنولوژيکي و استراتژي هاي بازارمحورتر به سرعت در حال افزايش است که زنجيره هاي ارزش شرکت ها را پيچيده تر مي سازد.
در اين مقاله سعي شده است تا ابتدا مقدمه اي بر سيستم هزينه يابي بر مبناي هدف تشريح شود و سپس منشا و تاريخچه آن, مثلث سه بعدي بقا در اين سيستم و مقايسه آن با کايزن بيان گردد.
سازمان ها اصولا به منظور دستيابي به اهدافي ايجاد شده اند که ميزان موفقيت در دستيابي به اين اهداف ارتباط مستقيم با نحوه عملکرد کارکنان دارد, بنابراين, ارزيابي عملکرد کارکنان در مديريت منابع انساني از جايگاه ويژه اي برخوردار است.
مديريت اتوبوس ها و مسيرهاي حمل و نقل اتوبوسي يک چالش جدي براي هر شهر است و اجراي کارامد آن يک مسيله حياتي براي شهرداري ها و شرکت هاي حمل و نقل به شمار مي رود.
بررسي نقش عوامل سازماني در افزايش کارآفريني شرکت هاي صنعتي کوچک نویسندگان: شافعي رضا | وفايي فرهاد کلیدواژه ها: شرکت هاي کارآفرين | استراتژي ها و ساختار | صنايع کوچک | نظام ارزيابي عملکرد | فرهنگ سازماني | شرکت هاي غير کارآفرين | مهارت هاي مديريتي چکیده: کارآفريني يک واژه فراگير است که هم سازمان ها و هم افراد را دربر مي گيرد. به اين منظور که نمي …
مديريت عملکرد در سازمان هاي دولتي مي تواند اساس برنامه ريزي نظام اداري کشور بوده و چارچوب اجتماعي در اين حوزه مي تواند رسالت ارايه کيفيت خدمات و سرآمدي پاسخگويي را در اين حوزه بيش از پيش پويا نمايد.
اندازه گيري عملکرد همواره موضوع اصلي در تمام تجزيه و تحليل هاي سازماني مي باشد کارت امتيازي متوازن بعنوان يک نظام ارزيابي عملکرد شاخص هاي خود را به چهار چشم انداز مالي؛