امروزه با وجود فنآورشدن مدارس و رشد و پيشرفت تکنولوژي, همچنان نقش مديريت و ارزيابي کارايي و عملکرد به عنوان عاملي حياتي و راهبردي در بقاي سازمان, کاملاً مشهود است.
واخر قرن بيستم با توجه به تغيير مزيت رقابتي از سرمايه هاي مشهود به دارائي هاي دانشي و فرآورده هاي دانش محور, دانشگاه ها و آموزش عالي از جهت توليد دانش, مورد توجه قرار گرفتند.
رنامه ريزي منابع سازمان(ERP) ستون فقرات اطلاعاتي شرکت است که کل عمليات کسب و کار را ادغام و مکانيزه مي کند. استقرار اين سيستمها دشوار و پر هزينه مي باشد و زمان و منابع فراواني را از شرکت مي گيرد.
چکيده هدف اين پژوهش, طراحي مدل مديريت عملکرد اعضاي هيات علمي بر اساس مؤلفه هاي سرمايه فکري است. اين پژوهش از نظر هدف کاربردي و از لحاظ روش, يک روش آميخته (کمّي-کيفي) است.
هدف از اين پژوهش تبيين رابطه مديريت کيفيت فراگير با توانمندسازي و ارزيابي عملکرد کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس مي باشد. روش پژوهش توصيفي از نوع همبستگي بوده و جامعه آماري پژوهش 160 نفر از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس مي باشد که...
پروژه استقرار نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، شامل ماژول های هزینه یابی (محاسبه بهای تمام شده) و ارزیابی عملکرد نرم افزار بودجه ریزی عملیاتی الماس از فصل تابستان جاری در سازمان فناوری اطلاعات ایران آغاز شده است.
موضوع ارزيابي عملکرد سازماني, از پديده هاي قابل بحث و مهمي است که همواره ذهن مديران بخش هاي مختلف را به خود مشغول داشته است. پيرامون ارزيابي عملکرد سازماني و متغيرهاي مورد بررسي در اين امر مهم, نقطه نظرات متفاوتي ارائه شده است.
در جهان رقابتي امروز تنها سازمان هايي مي توانند در اين شرايط پرتلاطم باقي بمانند که به بهترين نحو از منابع خود استفاده نمايند. يکي از منابع مهم سازمان, نيروي انساني است.