مديريت عملکرد از مباحث ويژه مديريت استراتژيک منابع انساني است و ابزار مناسبي براي ارتقاي عملکرد کارکنان و سازمان محسوب مي شود. در صورتي که مديريت عملکرد متناسب با ملزومات و پيش نيازهاي آن در سازمان طراحي و اجرا شود
شناسايي نيازهاي مصرف کنندگان و عوامل اثرگذار در انتخاب آنها از بين نام و نشان تجاري, امري بديهي به نظر مي رسد.از اين رو پژوهش حاضر درصدد برآمد تا به بررسي عملکرد نام و نشان تجاري 4 شرکت بيمه دولتي و غيروابسته به بانک و مناطق آزاد بپردازد.
اين تحقيق به بررسي ارتباط بين معيارهاي ارزيابي عملکرد سنتي (بازده حقوق صاحبان سهام و بازده داراييها) و معيارهاي ريسک (ريسک سيستماتيک, نسبت ارزش دفتري به ارزش بازار و نسبت اهرم مالي) با بازده سهام مي پردازد.
کارت امتيازي متوازن يک ساز و کار مديريتي است که بر پايه اندازه گيري بنا شده و پيش نياز مديريت استراتژيک مي باشد (1). هدف اين پژوهش ارزيابي عملکرد شعب بانک شهر جهت تعيين موقعيت خود و اخذ تصميمات استراتژيک براي رسيدن به هدف مي باشد.
باتوجه به اهميت رتبه بندي شرکت هاي کارگزاري براي مشتريان, اين مقاله به تحليل تاثير شاخص هاي بازاريابي رابطه مند در رتبه بندي شرکت هاي کارگزاري پرداخته و نتايج بدست آمده را با نتايج حاصل از رتبه بندي شرکت هاي کارگزاري توسط...
هدف اين پژوهش ارائه روشي مدون جهت ارزيابي عملکرد بانک هاي دولتي و خصوصي, با شناسايي شاخص هاي تاثيرگذار در ارزيابي آن ها, وزن دهي به مناظر و شاخص ها با تکنيک آنتروپي سلسله مراتبي فازي و رتبه بندي بانک ها با تکنيک تاپسيس فازي مي باشد.
دف این پژوهش اندازه گیری میزان اجرای بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد در سه بعد برنامه ریزی راهبردی، تجزیه و تحلیل هزینه ها و مدیریت عملکرد و همچنین شناسایی و کشف کنشگران موثر بر اجرای بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد است.