ادامه مطلب
طراحي مدل ارزيابي عملکرد زنجيره تأمين خدمات با استفاده از شبکه هاي عصبي – فازي در جهت افزايش کيفيت و بهره وري خدمت (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع لوازم خانگي در کشور ايران)

با رشد روزافزون گرايش به خدمات در اقتصاد جهاني, خدمات, توجه زيادي را به خود جلب نموده است. به عنوان نمونه در بازارهاي توسعه يافته مانند ايالات متحده, گزارش شده که بيش از 90 درصد توليد ناخالص ملي حاصل از صنعت خدمات است. پيش بيني هاي متعدد نشان مي دهد که اقتصاد جهاني در نهايت تحت حاکميت خدمات خواهد بود.