طراحي نظام ارزيابي عملکرد ستاد، واحدها و پژوهشکده هاي جهاد دانشگاهي

طراحي نظام ارزيابي عملکرد ستاد، واحدها و پژوهشکده هاي جهاد دانشگاهي
نظام ارزيابي عملکرد يکي از ضرورتهاي اساسي جهت اجراي برنامه ها و اهداف راهبردي و بلندمدت سازمانها و دستگاههاي اجرايي است. بديهي است سازمانهاي سرآمد و پيشرفته از چنان قابليتي برخوردار هستند که با استقرار يک نظام ارزيابي عملکرد مناسب, بطور مستمر به نحوه انجام و...
ادامه مطلب

ارائه مدل قيمت گذاري فناوري از طريق هزينه يابي بر مبناي فعاليت ها

ارائه مدل قيمت گذاري فناوري از طريق هزينه يابي بر مبناي فعاليت ها
با افزايش سهم فناوري و ساير اجزاي هزينه هاي سربار در توليد کالاها و خدمات, روشهاي هزينه يابي سنتي, اطلاعات صحيح در مورد هزينه سر بار و تسهيم آن فراهم نمي آورد در حاليکه اطلاعات بهاي تمام شده محصولات, خدمات و مشتريان از مهمترين اطلاعات مالي بوده که براي تصميمات مديريت مورد نياز است.
ادامه مطلب

تاثیر ساختار نظارتی و عوامل فنی بر استقرار بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد در بخش عمومی

تاثیر ساختار نظارتی و عوامل فنی بر استقرار بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد در بخش عمومی
سیستم بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، یک سیستم مدیریتی برای بهبود اثربخشی بهینه و افزایش شفافیت نحوه استفاده از منابع سازمانی است که اعتبارات بودجه ای واحدهای سازمانی را در راستای اهداف کوتاه و بلندمدت، تخصیص می دهد و منجر به مسئولیت پذیری بیشتر می شود.
ادامه مطلب

ارزيابي عملکرد و درجه بندي شعب بانک؛ مطالعه موردي بانک رفاه

ارزيابي عملکرد و درجه بندي شعب بانک؛ مطالعه موردي بانک رفاه
امروزه به دليل رقابت محيطي بالا و بهبودهاي تکنولوژيکي که در فرايندهاي تحويل خدمات شکل گرفته است, در صنعت بانکداري تمرکز استراتژيک از مقوله هاي قيمت و جنبه هاي فني عملکرد, به کيفيت خدمات و رضايت مشتري تغيير يافته است.
ادامه مطلب

ارزيابي عملکرد کارکنان در محيط TQM

ارزيابي عملکرد کارکنان در محيط TQM
مديريت کيفيت جامع به عنوان پارادايمي جديد در دهه هاي اخير مطرح مي باشد که همواره به فکر بهبود فرايندها و سيستم و همواره بر پايه اصل مشتري مداري مي باشد. دمينگ بنيانگذار اين پارادايم, ارزيابي عملکرد کارکنان را از جمله موانع پياده سازي مديريت کيفيت جامع مي داند.
ادامه مطلب

نوشته های اخیر

دسته بندی ها​​​​​​​