طراحي نظام جامع مديريت عملکرد بر مبناي چرخه بهبود بهره وري در سازمانهاي خدماتي دولتي

طراحي نظام جامع مديريت عملکرد بر مبناي چرخه بهبود بهره وري در سازمانهاي خدماتي دولتي
وجود نظامهاي دقيق, جامع و معتبر مديريت عملکرد, بعنوان يکي از شاخصه هاي توسعه يافتگي سازمانها و جوامع, مرهون و نيازمند فراهم سازي زير ساختها و الزامات ويژه اي است که خصوصا در سطح دستگاه هاي دولتي, ايجاد, حفظ و گسترش آنها محتاج برنامه ريزي, عزم و حمايتي گسترده محسوب مي شود.
ادامه مطلب

تدوين شاخصهاي سنجش عملکرد واحدهاي پژوهشي (مطالعه در شرکت پالايش گاز سرخون و قشم)

تدوين شاخصهاي سنجش عملکرد واحدهاي پژوهشي (مطالعه در شرکت پالايش گاز سرخون و قشم)
عصر حاضر را مي توان عصر تغيير ناميد. آنچه در اين عصر با ثبات مي ماند, تغيير است. اين تغييرات تمامي جنبه هاي زندگي بشر امروز را در بر مي گيرد. اين امر موجب مي گردد که متدها, مدلها, تکنيک ها و روشهاي موجود نيز از پويايي برخوردار باشند و با تغييرات محيطي همسو شوند.
ادامه مطلب

طراحي نظام ارزيابي عملکرد ستاد، واحدها و پژوهشکده هاي جهاد دانشگاهي

طراحي نظام ارزيابي عملکرد ستاد، واحدها و پژوهشکده هاي جهاد دانشگاهي
نظام ارزيابي عملکرد يکي از ضرورتهاي اساسي جهت اجراي برنامه ها و اهداف راهبردي و بلندمدت سازمانها و دستگاههاي اجرايي است. بديهي است سازمانهاي سرآمد و پيشرفته از چنان قابليتي برخوردار هستند که با استقرار يک نظام ارزيابي عملکرد مناسب, بطور مستمر به نحوه انجام و...
ادامه مطلب

ارزيابي عملکرد و درجه بندي شعب بانک؛ مطالعه موردي بانک رفاه

ارزيابي عملکرد و درجه بندي شعب بانک؛ مطالعه موردي بانک رفاه
امروزه به دليل رقابت محيطي بالا و بهبودهاي تکنولوژيکي که در فرايندهاي تحويل خدمات شکل گرفته است, در صنعت بانکداري تمرکز استراتژيک از مقوله هاي قيمت و جنبه هاي فني عملکرد, به کيفيت خدمات و رضايت مشتري تغيير يافته است.
ادامه مطلب

ارزيابي عملکرد کارکنان در محيط TQM

ارزيابي عملکرد کارکنان در محيط TQM
مديريت کيفيت جامع به عنوان پارادايمي جديد در دهه هاي اخير مطرح مي باشد که همواره به فکر بهبود فرايندها و سيستم و همواره بر پايه اصل مشتري مداري مي باشد. دمينگ بنيانگذار اين پارادايم, ارزيابي عملکرد کارکنان را از جمله موانع پياده سازي مديريت کيفيت جامع مي داند.
ادامه مطلب

ارزيابي عملکرد از ديدگاه سيستمي

ارزيابي عملکرد از ديدگاه سيستمي
موضوع ارزيابي عملکرد را مي توان از دو ديدگاه مورد توجه قرار داد, اول اينکه در ارزيابي عملکرد يک فرد تنها بر نتايج حاصل از کار او تکيه شود و عملکرد او با يکسري معيارهاي مالي قابل مديريت است. اما ديدگاه دوم اين است که عملکرد ماحصل کارکرد يک سيستم است.
ادامه مطلب

طراحي مدل ارزيابي عملکرد زنجيره تأمين خدمات با استفاده از شبکه هاي عصبي – فازي در جهت افزايش کيفيت و بهره وري خدمت (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع لوازم خانگي در کشور ايران)

طراحي مدل ارزيابي عملکرد زنجيره تأمين خدمات با استفاده از شبکه هاي عصبي – فازي در جهت افزايش کيفيت و بهره وري خدمت (مطالعه موردي: شرکت هاي صنايع لوازم خانگي در کشور ايران)
با رشد روزافزون گرايش به خدمات در اقتصاد جهاني, خدمات, توجه زيادي را به خود جلب نموده است. به عنوان نمونه در بازارهاي توسعه يافته مانند ايالات متحده, گزارش شده که بيش از 90 درصد توليد ناخالص ملي حاصل از صنعت خدمات است. پيش بيني هاي متعدد نشان مي دهد که اقتصاد جهاني در نهايت تحت حاکميت خدمات خواهد بود.
ادامه مطلب

نوشته های اخیر

دسته بندی ها​​​​​​​