ساختار و مباني اقتصادي بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۲ بررسي شد

 

ساختار و مباني اقتصادي بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۲ بررسي شد

 

ساختار و مباني اقتصادي بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۲ و جهت‌گيري‌هاي اصلي منابع و مصارف بودجه سال آينده در نشستي با حضور جمعي از معاونان و مديران ستادي و استاني سازمان برنامه و بودجه كشور، تشريح و بررسي شد.

به گزارش مركز اطلاع‌رساني، روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه كشور، در اين نشست كه پيش از ظهر شنبه نهم مهرماه در سالن ياران بهشتي سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، ساختار و مباني اقتصادي بخشنامه بودجه؛ افزايش حقوق در سال ۱۴۰۲؛ جهت‌گيري‌هاي اصلي منابع و مصارف بودجه و تبصره‌هاي لايحه بودجه سال ۱۴۰۲، از سوي معاون امور اقتصادي و هماهنگي برنامه و بودجه و روساي امور اين معاونت، براي حاضران در نشست تشريح شد.
مطابق برنامه زمان‌بندي اعلام‌شده در اين نشست، پس از تصويب خط مشي‌ها و سياست‌هاي بخشنامه بودجه در شوراي اقتصاد، بخشنامه بودجه توسط رئيس‌جمهور ابلاغ مي‌شود و در ادامه با اعلام بودجه پيشنهادي دستگاه‌ها به سازمان برنامه و بودجه كشور تا پايان مهرماه و جمع‌بندي اين پيشنهادها تا ۲۵ آبان‌ماه، لايحه بودجه سال ۱۴۰۲ تا ۱۰ آذرماه در دولت نهايي شده و لايحه تا ۱۵ آذرماه به مجلس شوراي اسلامي تقديم خواهد شد.
در ادامه نشست، تعدادي از معاونان، مديران و كارشناسان حاضر، به بيان ديدگاه‌ها و نظرات كارشناسي خود در خصوص جهت‌گيري‌هاي اصلي منابع و مصارف بودجه ۱۴۰۲ پرداختند.

 

برای دریافت خبر اینجا کلیک کنید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها