انتخاب مناسب ترين استراتژي رقابتي بازاريابي با تلفيق کارت امتياز متوازن پايدار (SBSC) و تصميم گيري چند معياره (MCDM)

انتخاب مناسب ترين استراتژي رقابتي بازاريابي با تلفيق کارت امتياز متوازن پايدار (SBSC) و تصميم گيري چند معياره (MCDM)

 

 

نویسندگان: محمدي عباس
کلیدواژه ها: کارت امتيازي متوازن پايدار (SBSC) | تصميم گيري چند معياره (MCDM) | استراتژي بازاريابي رقابتي

چکیده:

لطفا براي مشاهده چکيده به متن کامل (PDF) مراجعه فرماييد.

 

دانلود متن کامل

نوشته های اخیر

دسته بندی ها