آیا شما سوالی دارید؟
لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، لطفا سؤال خود را مطرح کنید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
سوالات متداول
سوالاتی که بیشتر پرسیده شده
برای اجرای بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد در دستگاه اجرایی مطابق پیوست 4 بخشنامه بودجه سالانه کشور، حداقل 3 مرحله اصلی زیر را می بایست اجرایی کنید:
گام اول: برنامه ریزی، شناسایی اجزای اصلی عملکرد سازمان، یعنی فعالیت ها (Activity) و خروجی های سازمان و فرآیندها و ارتباطات آنها شناسایی و مستند شود
گام دوم: هزینه یابی، یعنی قیمت تمام شده فعالیت ها و خروجی های شناسایی شده در گام اول با متد ABC محاسبه و تحلیل گردد
گام سوم: ارزیابی عملکرد، یعنی شاخص های عملکردی سازمان مبتنی بر خروجی ها شناسایی شده و علاوه بر کمیت و قیمت تمام شده فعالیت ها و خروجی های دستگاه، ویژگی های کیفی نیز مورد توجه قرار گرفته و ارزیابی شود.
وجود مستندات مربوط به فعالیت ها و فرآیندهای سازمان مربوط به سایر پروژه ها، قطعا کمک زیادی به تسریع اجرای گام اول خواهد کرد ولی بر اساس تجربیات موجود، نگاه و منظری که برای شناسایی فعالیت ها مورد توجه قرار میگیرد بسیار مهم است و لازم است که با نگاه قیمت تمام شده و بودجه ریزی نیز فعالیت ها و فرآیندها شناسایی و مورد بررسی مجدد قرار بگیرند
فعالیت (Activity) عبارت است از هرگونه اقدام اجرایی در راستای انجام وظایف و ماموریت های واحد یا سازمان که توسط افراد انجام میشود (فارغ از نوع استخدام و همکاری اشان با سازمان) و ترجیحا کمیت پذیر هستند.
نتیجه اقدامات و فعالیت های واحدهای اصلی و عملیاتی دستگاه، خروجی خواهد بود که به دو شکل خدمت یا کالا به ذینفعان بیرونی ارائه خواهد شد و عموما هدف تشکیل سازمان ارائه این خدمات می باشد. چنانچه فعالیت یا اقدام اجرایی 4 شرط زیر را دارا باشند، میتوانند به عنوان خروجی دستگاه لحاظ شوند:
- کمیت پذیر باشند (دارای واحد سنجش باشند)
- قابل رویت و ارائه (Visible) باشند
- مستمر و تکرار پذیر باشند
- ذینفع بیرونی (خارج از ساختار اجرایی دستگاه) داشته باشند
بله، هرچند حالت بهینه برای استفاده کامل از راهکار نرم افزاری الماس، استقرار یکپارچه سامانه های قیمت تمام شده، بودجه ریری و ارزیابی عملکرد می باشد ولی باتوجه به تمهیدات پیش بینی شده در نرم افزار، امکان استقرار و عملیاتی شدن نرم افزار ارزیابی/مدیریت عملکرد به تنهایی وجود دارد
بله . شما حتی بودن هماهنگی با شرکت میتوانید از بین سازمان ها و شرکتهایی که در بخش سوابق اجرایی و مشتریان شرکت به اسامی آنها اشاره شده است، سازمانی که بیشترین شباهت به فعالیت شما دارد را انتخاب و با برقراری تماس یا مراجعه حضوری، از نظرات و تجربیات آنها استفاده نمایید و نیازی به هماهنگی قبلی با شرکت ما نمی باشد
باتوجه به ماهیت نرم افزارهای حسابداری مدیریت، برقراری ارتباط مکانیزه با سایر نرم افزارهای تامین کننده اطلاعات مورد نیاز از جمله نرم افزارهای حوزه Back office سازمان از ویژگی های ذاتی این نوع نرم افزارها می باشد. بنابراین نرم افزار الماس نیز با استفاده از ETL موجود در نرم افزار، امکان ارتباط با کلیه نرم افزارهای مورد نیاز و بانک های اطلاعاتی موجود بازار را دارا می باشد.

از ما بپرسید
فرم تماس سریع